Angelshop TopFish   »   Stawowa 6c, 05-090 Raszyn   »   Tel: 509-878-488   »   E-mail: kontakt@TopFish.pl
Pytania i Odpowiedzi
Inhaltsverzeichnis

     

     

     

                                                Najczęściej zadawane pytania                                                                         

     

     

     

     

    1. Na jaki numer konta powinienem przelać należności ?

    Wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu bankowego znajdują się poniżej:

    BRE BANK S.A.   30 1140 2004 0000 3102 7642 5427

                             Topfish sp. z o. o.

                      05-090 UL.STAWOWA 6C  

                         NOWE GROCHOLICE

     

    W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego.

    Płatności elektroniczne obsługiwane są przez I.A.I. Shops, Dotpay, Tpay, Paybynet oraz Transferuj.pl . 

     

     

    2. Jaki jest koszt wysyłki ?

    Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt transportu. W przypadku wysyłki Pocztą Polską i płatności przelewem. Koszt wysyłki zaczyna się od 7,95zł za przesyłkę pocztową zwykłą poleconą. Dokładny koszt wysyłki podany jest w dziale Regulamin oraz Dostawa.

    Wysyłka zagraniczna może być realizowana Listem Poleconym Priorytetem w cenie  34,95 zł za list do 1 kg oraz 64,95 zł za list polecony od 1 do 2 kg.

    Wysyła małych paczek do Wielkiej Brytanii jest realizowana przez Royal Mail Tracked w cenie 6,95 GBP dla paczek do 3 kg.

     

    Paczki zagraniczne wysyłane są według cennika Poczty Polskiej z linku poniżej :

    .

    https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

    .

    Dla wysyłki kurierem w Polsce cena to 13,95 zł dla przedpłaty oraz 17,00 zł dla pobrania (kurier DPD) .

    Cena wysyłki zagranicznej kurierem DPD do 31 kg - od 50 zł jest widoczna podczas składania zamówienia i jest zależna od kraju docelowego.

    .

    Szczegółowy Cennik znajduje się w dziale Regulamin

     

     

    3. Jaki jest czas kompletowania zamówienia ?

    Czas kompletowania zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych i jest uzależniony od dostępności zakupionych towarów w naszym magazynie .

    Do czasu kompletowania zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na transport gotowej przesyłki do klienta, który może wynieść od 1 do 3 dni roboczych w zależności od wybranej opcji dostawy.

     

    4. Czy jest mozliwość odbioru osobistego zamówionego towaru?

    Tak. Sklep TopFish.pl jest sklepem internetowym, ale umożliwiamy naszym klientom po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym odbiór osobisty zakupionych w sklepie towarów.

     

    5. Czy wysyłacie towar za granicę ?

    Tak. Wysyłamy zakupiony towar do większości krajów.

    Zamówienia możesz w łatwy sposób opłacić kartą kredytową, przelewem bankowym w Euro (EUR) , Funtach Brytyjskich (GBP) lub przez PayPal i Skrill.

     

    6. Czy do przesyłki dołączany jest paragon lub faktura vat ?

    Tak, do każdej przesyłki dołączany jest zawsze paragon fiskalny lub faktura vat ( na życzenie).

     

    6. Czy można zwrócić do sklepu zakupiony towar ?

    Tak, towar można zwrócić do sklepu. Szczegóły dotyczące zwrotów są podane w dziale Regulamin, pkt. VII. Uprawnienia do odstąpienia od umowy :

     

    7. Czy zamówione produkty posiadają gwarancję ?

    Sklep internetowy TopFish dostarcza pełnowartościowy towar objęty gwarancją. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obejmuje produkty zakupione tylko w sklepie TopFish. Reklamacje można składać na przykład na naszej stronie: www.TopFish.pl poprzez formularz reklamacji w swoim panelu użytkownika po zalogowaniu się na swoje konto w dziale reklamacji lub w dowolny inny sposób

     

    8. Czy sklep prowadzi sprzedaż na raty ?

    Tak, Prowadzimy sprzedaż w systemie ratalnym eRaty Santander Consumer. Minimalna suma zakupów na raty to 200zł. Wniosek należy złożyć online na stronie z płatnościami już po złożeniu zamówienia w sklepie. W tym celu należy na stronie płatności wybrać sposób płatności Raty i na kolejnych stronach zakończyć wypełnianie wniosku. Wniosek jest prawidłowo złożony tylko wtedy, gdy klient otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji potwierdzenie złożenia wniosku.

     

    TopFish.pl

    Diese Seite nutzt Cookies für verschiedene Dienstleistungen. Die Richtlinien zur Verwendung von Cookies werden hierbei eingehalten. Sie können die Bedingungen für die Speicherung sowie den Zugriff auf die Cookie-Dateien in Ihrem Web-Browser festlegen.
    Schließen
    pixelpixelpixel