Sklep Wędkarski TopFish   »   Stawowa 6c, 05-090 Raszyn   »   Tel: 509-878-488   »   E-mail: kontakt@TopFish.pl
Dostępnych Produktów : 37140Oryginalne produktyTrusted

Biuro obsługi klienta

TopFish

Topfish sp. z o. o.

Stawowa 6c

05-090 Raszyn

(POLSKA)

Tel: +48 509 878 488

Tel: +48 513 012 673

E-mail: kontakt@TopFish.pl

NIP: 5342527279

REGON: 365326173

KRS: 0000633404

Bank: BRE BANK S.A.

PLN: 30114020040000310276425427

SWIFT / BIC: BREXPLPWMBK

International: PL30114020040000310276425427

EURO: 29 1140 2004 0000 3712 0489 9839

GBP: 34 1140 2004 0000 3512 0489 9847

Napisz do nas
Twój mail:To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Temat:To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Treść listu:To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia - są wymagane


 

 

 

 

 

 

                                            Najczęściej zadawane pytania                                                                         

 

 

 

 

1. Na jaki numer konta powinienem przelać należności ?

Wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu bankowego znajdują się poniżej:

BRE BANK S.A.   30114020040000310276425427

                         Topfish sp. z o. o.

                  05-090 UL.STAWOWA 6C  

                     NOWE GROCHOLICE

 

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego.

Płatności elektroniczne obsługiwane są przez I.A.I. Shops, Dotpay, Tpay, Paybynet oraz Tpay.pl . 

 

 

2. Jaki jest koszt wysyłki ?

Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt transportu. W przypadku wysyłki Pocztą Polską i płatności przelewem. Koszt wysyłki zaczyna się od 7,95 zł za przesyłkę pocztową zwykłą poleconą. Dokładny koszt wysyłki podany jest w dziale Regulamin.

http://topfish.pl/Regulamin-od-18-09-2016-cterms-pol-42.html

Wysyłka zagraniczna może być realizowana Listem Poleconym Priorytetem w cenie  34,95 zł za list do 1 kg oraz 64,95 zł za list polecony od 1 do 2 kg.

Paczki zagraniczne wysyłane są według cennika Poczty Polskiej z linku poniżej :

.

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

.

Dla wysyłki kurierem w Polsce cena to 13,95 zł dla przedpłaty oraz 17 zł dla pobrania (kurier DPD) .

Cena wysyłki zagranicznej kurierem DPD do 30kg - od 75zł  jest widoczna podczas składania zamówienia i jest zależna od kraju docelowego.

.

Szczegółowy Cennik znajduje się w dziale Regulamin

http://topfish.pl/Regulamin-od-18-09-2016-cterms-pol-42.html

 

 

3. Jaki jest czas kompletowania zamówienia ?

Czas kompletowania zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych i jest uzależniony od dostępności zakupionych towarów w naszym magazynie .

Do czasu kompletowania zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na transport gotowej przesyłki do klienta, który może wynieść od 1 do 3 dni roboczych w zależności od wybranej opcji dostawy.

 

4. Czy jest mozliwiość odbioru osobistego zamówionego towaru?

Tak. Sklep TopFish.pl jest sklepem internetowym, ale umożliwiamy naszym klientom po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym odbiór osobisty zakupionych w sklepie towarów.

 

5. Czy wysyłacie towar za granicę ?

Tak. Wysyłamy zakupiony towar do większości krajów.

Zamówienia możesz w łatwy sposób opłacić kartą kredytową, przelewm bankowym w Euro (EUR) , Funtach Brytyjskich (GBP) lub przez PayPal .

 

6. Czy do przesyłki dołączany jest paragon lub faktura vat ?

Tak, do każdej przesyłki dołączany jest zawsze paragon fiskalny lub faktura vat ( na życzenie).

 

6. Czy można zwrócić do sklepu zakupiony towar ?

Tak, towar można zwrócić do sklepu. Szczegóły dotyczące zwrotów są podane w dziale Regulamin, pkt. VII. Uprawnienia do odstąpienia od umowy :

http://topfish.pl/Regulamin-od-18-09-2016-cterms-pol-42.html

 

7. Czy zamówione produkty posiadają gwarancję ?

Sklep internetowy TopFish dostarcza pełnowartościowy towar objęty gwarancją. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obejmuje produkty zakupione tylko w sklepie TopFish. Reklamacje można składać na przykład na naszej stronie: www.TopFish.pl poprzez formularz reklamacji w swoim panelu użytkownika po zalogowaniu się na swoje konto w dziale reklamacji lub w dowolny inny sposób

 

8. Czy sklep prowadzi sprzedaż na raty ?

Tak, Prowadzimy sprzedaż w systemie ratalnym eRaty Santander Consumer. Minimalna suma zakupów na raty to 200zł. Wniosek należy złożyć online na stronie z płatnościami już po złożeniu zamówienia w sklepie. W tym celu należy na stronie płatności wybrać sposób płatności Raty i na kolejnych stronach zakończyć wypełnianie wniosku. Wniosek jest prawidłowo złożony tylko wtedy, gdy klient otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji potwierdzenie złożenia wniosku.

 

TopFish.pl

Właściciel sklepu

Topfish sp. z o. o.

Topfish

Stawowa 6c

05-090 Nowe Grocholice

(POLSKA)

NIP: 5342527279

REGON: 365326173

KRS: 0000633404

Numer konta do wpłat: 30114020040000310276425427

SWIFT: BREXPLPWMBK

Nasz bank: BRE BANK S.A.

Kontakt: + 48 509 878 488

Newsletter
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia - są wymagane
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixel